Szezonális termékek Kosár tartalma
KOSÁR
9 tétel 56 030 Ft
Rendelj ONLINE virágot és házhoz szállítjuk!
KOSÁR
9 tétel 56 030 Ft
Kezdőlap > Reklamáció - 14 napos elállás
MIÉRT TŐLÜNK?

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS

nálunk csak 1.650 Ft,
rendeld és visszük!

FIZESS KÁRTYÁVAL

weboldalunkon,
könnyen és gyorsan!

MINDEN TERMÉK

nálunk raktáron,
pár nap múlva nálad!

Reklamáció - 14 napos elállás

Abban az esetben ha gondod adódik, kérjük panaszoddal fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a viragduettkft@gmail.com e-mail címen.

1. Sérült vagy hibás termék

  • GLS futárszolgálattal történő kiszállítása esetén a csomagot az emeletre szállítva, a kért helyre szállítjuk.
  • A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.
     
  • Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehetsz:
    • Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vedd át.
    • Amennyiben nem adódik lehetőséged a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezd nekünk a viragduettkft@gmail.com e-mail címünkre.

2. Hiányos a csomag, vagy mást kaptál

  • Ebben az esetben kérjük, írj a viragduettkft@gmail.com e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk.

4. Elállás a vásárlástól

  • Már kézhez kaptad a terméket, de mégsem felel meg? Meggondoltad magad?
  • Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhetsz az Elállás jogával, azaz elállhatsz a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.
  • A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.
  • Felhívjuk szíves figyelmed, hogy elálláskor a visszaküldött terméket a gyári csomagolásában, bontatlan állapotban szíveskedj visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
  • Az elállási jogod gyakorlását írásban (e-mailben) vagy köteles bejelenteni.
  • Amennyiben a termék árát megfizetted, az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük az árát az általad megadott bankszámlára történő átutalással.
  • Fontos! Minden esetben viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
  • A terméket a 1083 Budapest, Práter utca 56. XIV./165. szám alá vagy köteles visszajuttatni.
  • Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatod vissza. Amennyiben a terméket már használtad és nem tudtad azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor nem vesszük vissza a terméket és nem fizetjük vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a Te költségedre visszaszállíttjük.
     

5. Szükséges a számla bemutatása is?

  • Igen, szükséges. A vásárláskor kapott számla megőrzése szükséges ahhoz, hogy a termék reklamációja esetén eljárhassunk, tehát jogosan figyelmeztünk arra, hogy a számlát is meg kell tartani vagy le kell másolni.
     

6. Felelősség kizárása

  • Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.
  • Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.
© 2018 net-virag.hu. Minden jog fenntartva.