06 (30) 433 4580 viragduettkft@gmail.com

Reklamáció – 14 napos elállás

Abban az esetben ha gondod adódik, kérjük panaszoddal fordulj ügyfélszolgálatunkhoz a viragduettkft@gmail.com e-mail címen.

Sérült vagy hibás termék

GLS futárszolgálattal történő kiszállítása esetén a csomagot az emeletre szállítva, a kért helyre szállítjuk.
A külső csomagolást és a termék sértetlenségét egyaránt lehetőség van ellenőrizni.

Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehetsz:
Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vedd át.
Amennyiben nem adódik lehetőséged a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezd nekünk a viragduettkft@gmail.com e-mail címünkre.

Hiányos a csomag, vagy mást kaptál

Ebben az esetben kérjük, írj a viragduettkft@gmail.com e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk.

Elállás a vásárlástól

Már kézhez kaptad a terméket, de mégsem felel meg? Meggondoltad magad?
Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhetsz az Elállás jogával, azaz elállhatsz a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.
A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.
Felhívjuk szíves figyelmed, hogy elálláskor a visszaküldött terméket a gyári csomagolásában, bontatlan állapotban szíveskedj visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
Az elállási jogod gyakorlását írásban (e-mailben) vagy köteles bejelenteni.
Amennyiben a termék árát megfizetted, az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatérítjük az árát az általad megadott bankszámlára történő átutalással.
Fontos! Minden esetben viseled az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A terméket a 1083 Budapest, Práter utca 56. XIV./165. szám alá vagy köteles visszajuttatni.
Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatod vissza. Amennyiben a terméket már használtad és nem tudtad azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor nem vesszük vissza a terméket és nem fizetjük vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a Te költségedre visszaszállítjuk.

Szükséges a számla bemutatása is?

Igen, szükséges. A vásárláskor kapott számla megőrzése szükséges ahhoz, hogy a termék reklamációja esetén eljárhassunk, tehát jogosan figyelmeztünk arra, hogy a számlát is meg kell tartani vagy le kell másolni.

Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.
Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

0
    0
    Kosárba tetted:
    A kosár üres.Vissza a boltba
    Válasszon menüt!